2015. november 15., vasárnap

Just happy! & Soho Pink

Sziasztok!
A mai manikűrnél szembesültem azzal, hogy mennyire gázosak a szimmetrikus minták. Nehéz velük, de komolyan. Középre kerüljön minden szempontból, befedje a körmöd, mert nehéz kipótolni ecsettel, nyomdával pedig szinte lehetetlen.



Hát a dolog nem is sikerült tökéletesen. Már ott tartottam, hogy lemosom, de valahogy mégis tetszett és nem volt feltűnő, hogy néhol elcsúszott, néhol hiányos a minta.



Alapként az Essence Happy Girls Are Pretty kollekcióból választottam a 04-es Just happy!-t. Nem terveztem, hogy Essence lakkot veszek, de annyira tetszett ez a szín, hogy kockáztattam. Nem csalódtam, hamar száradó, könnyen használható lakkról van szó és a szín is gyönyörű. 


Az a bizonyos szimmetrikus mintát a Bundle Monster 221-es lemezről választottam és a NYC 303-as, Soho Pink lakkjával festettem fel. Ez a lakk akciós volt, csak ezért választottam, de nyomdázásra tökéletes, úgyhogy egyáltalán nem bántam meg és valószínűleg máskor is adok egy esélyt ezeknek a NYC-nak.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése