2015. november 7., szombat

Éjkék & metál

Sziasztok!
Hogy megtörjem a nagy szürke-barna hullámot, valami igazán ütőset szerettem volna a körmeimre.





Kipróbáltam a Crystal Nails körömlakkjai közül a 47-es számút, ami egy csodaszép sötétkét, szinte fekete, apró kék-zöldeskék csillámokkal.


A lakk minősége jó, három rétegben használtam, gyorsan szárad. Ezeken és a szép színén kívül semmi extra, szívesen használom, de kedvencem nem lesz.
Erre is egy Moyra lakkal nyomdáztam, tényleg tökéletesen alkalmasak nyomdázásra. Most a Metal kollekció 303-asát választottam, ez egy lilás ezüst - a fényviszonyoktól függően.


Szerintem nagyon jól mutat együtt a két lakk, a minta (Bundle Monster 212) is sokkal jobban mutatott, mint azt a fejemben elképzeltem. 


További szép napot nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése