2013. január 16., szerda

Boldog új körmöket!

Ma reggel, amikor felébredtem, furcsa gondolatok kerítettek hatalmukba. A madarak csicseregni kezdtek, a nap kisütött, éreztem, hogy újra élet költözik a blogba... Mosolyogva nyitottam ki a szemem, az ablakhoz sétáltam, felhúztam a redőnyt és.... és megláttam, hogy a körmeim még mindig ugyanabban a pocsék állapotban vannak, mint most már lassan egy hónapja. Szó szerint semmit nem lehet velük kezdeni azon kívül, hogy sajnálom őket, de annyira hiányzik a blog, hogy muszáj írnom valamiről, még ha az a macskáim karma lesz is.

Először is Mindenkinek boldog új évet kívánok, örülök, hogy itt vagytok, hogy itt vagyok, remélem továbbra is szívesen olvastok majd! :)

És akkor a mai bejegyzésben megmutatom, miket vettem így hirtelen felindulásból, hogy mentsem a menthetőt, és mi az, amiket eddig használtam.
Miután leszedettem a műkörmeimet, kb. fél év kellett, hogy teljesen rendbe jöjjenek, lenőtt a vékony rész és ezután erősödtek. Alapvetően nincs velük probléma, a mosogatás-fahordás viseli meg őket. A körömágyam és a kezeim viszont borzasztó szárazak, azt folyamatosan kenegetnem kell.
Körmeimre eddig az AVON Peeling and Brittleness Solver (Körömerősítő törékeny, beszakadó körmökre) nevű zöldes lötyijét használtam, ami azt hittem, egész jó, de így utólag lehet, hogy nekem nem vált be... :D Amúgy rendes ára 1380, de mindig van valami akció, legutóbb 829 volt.


Haladok tovább a körmök mentén, jöjjenek az újdonságok. A Lovely körömápolói közül vettem hármat, kettő körömre és egy körömágybőrre valót.


A két körömlakkról még nem nyilatkozom, két hetes használat után ígér javulást, hát meglátjuk. A fehér (elvileg) keratint, a zöld pedig kalciumot, szójakivonatot és növényi savakat tartalmaz. Igazából nem az én asztalom, de növényi sav... Gondolom fehéríti a körmöket, de kell ez a sav nekem éppen most, amikor be vannak repedezve a körmeim? Hát ezen még gondolkozom, egyébként ez utóbbi körömnövesztő.
A rózsaszín pedig, amit sokan kennek a körmükre, mivel az üvegre magyarul ez van írva, de az angol szöveg szerint ez csak bőrápoló. Hát érdekes találmány. :) Szép színe van, az illata eperpálinkára hasonlít, az állaga inkább vizes, mint olajos. Nem konkrét olajra számítottam, de az üvegcsében olyannak tűnik, felkenve viszont nem kell sokáig masszírozgatnunk a bőrünkbe... Tehát nem nyerte el a bizalmamat. Az üvegek azonban olyan aranyosak, tényleg mint a kis szérumok, olyan misztikus az egész, az ecset sok cuccot felvesz, időtöltésnek jó mindegyik. 500Ft volt a Rossmannban.

Vettem egy Rimmel körömápolót is, ettől azért többet várok, konkrétan azt remélem, hogy megváltoztatja az életem. 1200Ft, szintén Rossmann.


És egy friss kép a körmeimről:


Lényegtelennek tartom, hogy a lakkok színéről írjak, senki ne vegyen azért ápolót, mert ezzel akar színt elérni, úgysem olyan lesz a körmön, mint az üvegben.
Pár hónapja rendeltem az Avontól két ilyen kis kenegető akármit, igazából azért, mert akciós volt és aranyos. Azóta imádom őket, pedig még csak a barackosat használom. Ezzel kenegetem esténként a körömágyamat, utána masszírozgatom, filmet nézek, álmodozok, szóval tökéletes az ágyban (emellett jó illatú és megfelelően ápol). A rózsaszín őszibarack-gyapot, a sárgás méhviasz tartalmú.


És végül a kézkrémek. Ezt is Avontól, az Intensive Moisture ilyen tök S.O.S. kézkrém, mert nagyon nehéz, nehezen szívódik fel, de cserébe hidratál. A SkinSoSoft éjszakai, de sokkal könnyebb, hamar felszívódik, jó illatú és jobban is szeretem, gyakrabban használom. Viszont ha újra vennem kell, a Nivea Pure&Natural (Protection)-ját választom majd, kedvenc volt.


Hát egyelőre ennyi, de a tippeknek nagyon örülök és ez célzás! :) Nektek mi használ pici, töredező körmöknél?

A terveim a jövőre: bár eddig rosszul voltam, ha szép körmöt láttam és majdnem sírtam, tervezem, hogy képeket gyűjtök, hogy mik azok a manik, amiket szeretnék elkészíteni, továbbá, ha érdekel titeket, bemutatnám egy-két eszközömet, amiket használok a díszítéshez-blogoláshoz.

További szép napot Mindenkinek! :)

10 megjegyzés:

  1. Te aztán tényleg mindent bevetsz. :D
    Gyors gyógyulást, erősödést. :)

    VálaszTörlés
  2. Hajrá, remélem, beválik valami, én annak idején mindent kipróbáltam, de semmi nem segített. Azóta vagyok barátságban a zselével, immár 3 éve :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát köszönöm, én is remélem. :) Sajnos nekem a zselé annyira tönkretette a körmeimet, hogy hiába tetszik, és hiába szeretnék hosszabb körmöket, inkább lemondok róla. :(

      Törlés
  3. Húha, hajrá ! :) Nekem most nagyon bevált a Rimmel Nail Rescue 14 körömápoló lakk, nagyon régen nem voltak már ilyen hosszúak és egészségesek a körmeim ! :) A miss sporty(két félét is próbáltam) és a lovely ( a fehér színű) erősítők nekem nem váltak be :(.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii! :) Szép kilátások a lovely-knak... Azért a Rimmel remélem használni fog, akkor inkább azt használom, ráérek kísérletezgetni a többivel később is. :)

      Törlés
  4. Hajrá, hajrá Rami!! ;)
    Engem minden érdekel, csak írj!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha úgy érzem, hogy Te már nem olvasó vagy, hanem rajongó. <3 Minden tőlem telhetőt megteszek. :)

      Törlés
  5. Ha erős körmöket szeretnél, ajánlom figyelmedbe a Nail Vital micro cell-t. Nekem beszakadó körmöm volt, és nagyon megerősítette! nem vagyok a cég arca vagy ilyesmi, nem származik nekem jó abból, hogy ha Te megveszed, egyszerű átlag ember vagyok és jót akarok neked:)

    Adrienn :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a tippet, utána is néztem! Nagyon jól hangzik és a tapasztalatod is, de ha ennyi pénzt áldozok majd a dologra, lehet inkább a japán manikűrt próbálnám, már olyan régóta vágyom rá. :)

      Törlés