2013. január 27., vasárnap

Blogszülinap 2. rész

Második körben pedig egy szülinapi játékot szeretnék meghirdetni. Bárki jelentkezhet a játékra, akár régi olvasó, akár új (itt is feltétel a magyar postai cím).
A játék annyiból áll, hogy készíteni kell egy olyan manikűrt, amit a blogom ihletett. Bármilyen technikával készülhet, lehet akár nyomdás, akár olyan mani, amit én készítettem és az alapján csinálod a sajátod, a lényeg az, hogy olyan legyen, ami Téged a blogra emlékeztet.
Ha elkészítetted, csinálj képet róla és küldd el a karombirodalom@gmail.com címre nekem, és én kiválasztom azt, amelyik a legjobban megfogott, amiben tényleg kicsit magamra/a blogra ismerek (írhatsz pár sort arról, miért ilyet csináltál, könnyen meggyőzhető vagyok). A képek természetesen kikerülnek ide is, így mindenki megcsodálhatja őket. A nyereményt itt sem tudom még, de ha emiatt nem lennétek kellően motiváltak, akkor mindenképp elárulom, hátha ezzel ösztönözlek Titeket!



Nagyon várom a lelkes jelentkezők fényképeit 2013. február 27-ig és persze a kérdéseket is, ha valamit nem bírtam érthetően leírni! :)

8 megjegyzés:

  1. Hú, érdekes feladat, de tetszik!! :)

    VálaszTörlés
  2. Hüm, ez tetszik. Feb. 27ig a gépem is csak visszakapom, és akkor nevezek. :D

    VálaszTörlés
  3. Ez tetszik, azt hiszem benevezek!!!Bár a körömfestési technikámon van mit javítani,de a részvétel a lényeg:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éppen ilyen hozzáállást szeretnék mindenkitől! :) Örülök, hogy benevezel! :)

      Törlés
  4. Tyűha, van jó pár ötletem, nem is tudom melyiknek álljak neki :D
    Nagyon sok inspiráló karom van a blogon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűű, hát mindegyiknek! :))) És köszönöm szépen :)

      Törlés