2012. december 1., szombat

Tesztelgetés

A csütörtök estém azzal telt, hogy gyönyörködtem az új szerelmeimben és azokat, amik nekem túl furák voltak (fura kék, csillámos és alapból az olyanok, amilyeneket eddig nem használtam), kipróbálgattam és agyaltam, hogyan is fogom majd őket használni.

Pár AVONos is összegyűlt, ők is biztosan szerepelnek majd később, az arany színűt viszont most megmutatom. Van már egy nagyon hasonló arany színem a catrice-től, az sokkal jobb ennél, valahogy szebb az árnyalata, jobban fed (tehát jobb a nyomdázásra), jobb az ecsete, valahogy jobb... :)

AVON Golden Vision
Rajta próbáltam ki párat a karácsonyi CGkből:

Fentről lefelé: Glitter All The Way, Pure Joy, Angel Wings, Glistening Snow
A karácsonyi kihívás hópehely napjához mindenképp valami kék alapot szerettem volna, és a Blue Bells Ring tényleg az a fagyos kék. Tele van miniatűr ezüst csillámokkal, de tényleg nagyon-nagyon aprók, amik egyébként felkenés után "lesüllyednek" és amikor lemostam a körmöm, szinte külön volt egy ezüst és egy kék réteg a körmömön, nagyon érdekes volt.


A körömvég a szög-fény párosítás miatt látszik, élőben egyáltalán nem

 Szinte tökéletesen fed egy rétegben, ami nálam csak a nyomdázás miatt előny, mindig minimum két réteg színt viszek fel, a képeken egy rétegben láthatjátok. És extra gyorsan szárad, én azt hittem, ilyen csak a mesékben létezik.
A két tőlem teljesen távol álló lakk a kollekcióban a Pizzazz és a Glitter All The Way. Muszáj volt őket kipróbálnom és bár szerelem nem lett belőle, elfogadom őket olyannak, amilyenek. :)

Fent: Pizzazz, alul: Glitter All The Way, egy rétegben, fedőlakk nélkül

A végére pedig egy kis felhívás: a Müllerben most akciós a NYX fedőlakk, ne vegyétek meg, mert borzasztó! :D Elkeni a mintát, feloldja az alaplakkot, sosem szárad meg, wááá, szörnyű.


10 megjegyzés:

  1. Nekem mind tetszik, az arany AVON elképesztően szép, talán az egyik legszebb arany, amit láttam :)
    A kékes lakk nagyon szép, nincs hasonlóm, de van egy fedőlakkom, amivel el lehet érni ezt a hatást :)
    A CG fedőlakkok pedig nagykn szépek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is a színe miatt bocsátottam meg neki a gyengus fedést és a kis csíkozást :)
      A kék szép-szép, meg havas-fagyos időhöz passzol, de még barátkoznunk kell, ezt a kék színt nem érzem teljesen magaménak. :)
      Köszönöm a fedőlakkok nevében is! :)

      Törlés
  2. Nekem is megvan az az arany szín, de nekem nem jött be annyira :/
    Viszont a kék lakk eszméletlen színű *___*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egyébként imádom az AVON lakkokat, de ez most nem hozza azt a minőséget, mint a többi, ez tény. :/
      Örülök, hogy tetszik a kék, nekem nem ez lesz a leggyakrabban használt lakkom. :)

      Törlés
  3. Nagyon szép az arany lakk, de a kék... Az valami mesés. =)
    Nekem talán 2 arany lakkom van, mind a kettő essence, az egyik egy melegebb árnyalat, a breaking downos trendkiadásos, a másik egy hidegebb árnyalat, a shiny godness. Ez az Avonos arany kb pont a kettő között van árnyalatban. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, én pont egy meleg árnyalatút szeretnék még így karácsony tájékán... Jól sejtem, hogy ez a breaking downos a mostani breaking downos? ugye igen? :D

      Törlés