2012. december 6., csütörtök

Karácsonyi kihívás - 2. Télapó és társai

 Pár hete találtam youtube-on egy angyalkás körmöt, amit mindenképp szerettem volna elkészíteni, és úgy gondoltam, majd a kihívás keretein belül. És igen, az angyalkáknak sincs sok közük a Mikuláshoz, így megint kilógok a sorból, de annyira aranyos, hogy nincs szívem nem őt bemutatni. :)


Angyalkáéknál éppen esik az eső, ezért folyt le a sminkje is. :)


A használt lakkok: China Glaze Angel Wings; Maybelline Colorama 23 (fekete); Miss Sporty Nail Tip Whitener; China Glaze Glistening Snow (szárnyán a csillogás); Essence Gleam in Blue; Essence Sundancer, a pofija pedig Catrice Karl Says Trés Chic és fehér keveréke.
Itt pedig a videó: http://www.youtube.com/watch?v=R-8Q_yA-s08.

A többiek munkái:


22 megjegyzés:

  1. Oh Aggie is ugyanezt a lakkot használta alapnak, már ott is csorgott rá a nyálam... de még több látszik belőle. =)
    Nagyon édes lett az angyalka. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nála is ez az alap, de jó! :D És igen, ez egy gyönyörű szín, de nem tudtam lefényképezni, mert tele van miniatűr színes csillámokkal, amik sehogy sem látszanak, talán Aggie majd a róla szóló posztjában megmutatja. :)
      És köszönöm! :)

      Törlés
  2. Nagyon, nagyon szép lett! Én egyáltalán nem bánom, hogy kicsit a témából, ha ilyen szép. :):):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :) hát azért próbálok vmi olyasmit kitalálni legközelebb, amihez nem kell magyarázkodni. :)

      Törlés
  3. ugyan ezt néztem én is! olyan szép :)

    VálaszTörlés

  4. Nagyon szép ez is, mindenki remekműveket alkotott :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ötletes választás és mint mindig most is gyönyörű kivitel :)))

    VálaszTörlés
  6. Mindenre gondoltam, csak angyalra nem. De nagyon jól sikerült! Aranyos. :)

    VálaszTörlés