2012. december 2., vasárnap

Karácsonyi kihívás - 1. Fény és fagy

Itt a karácsonyi kihívás ideje is, mivel tegnap hópelyheket csináltam, ezért ma a fagy szót megragadva egy havas tájképet készítettem, remélem felismerhető. :)



A használt lakkok, eszközök: China Glaze Glistening Snow, Miss Sporty Nail Tip Whitener, AVON Midnight Green, Essence Sure Azure, ecset.
Sajnos nem látszik, hogy a CG egy extra színes csillogós, csillámos lakk, tehát élőben nagyon szuperül néz ki. A Sure Azure világoskék lakkal készítettem "foltokat" a hóba, de fényképezés után csináltam pár sárga foltot is... :) Csak viccelek.


Remélem Nektek is tetszik, hallgassátok ezt: Dean Martin - Let it Snow és várjuk együtt a havat!


 Loading InLinkz ...

27 megjegyzés:

  1. Úúúú, neked aztán van türelmed és kézügyességed! Szuper lett, nagyon egyedi! :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Örülök, kicsit viharvert egy-két fenyőfa. :) Köszönöm!

      Törlés
  3. Nagyon ügyes vagy, ez gyönyörű lett! :D

    VálaszTörlés
  4. Jesszu pepi... AZ a fenyőfák. =) Ma reggel pont ilyen idő volt. :D

    VálaszTörlés
  5. Ezért is nem jelentkeztem, mert esélyem sem lett volna matadandót, valami újat alkotnom, ami neked mindig sikerül. Olyan gyönyörűen dolgozol :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, de azt azért kétlem, hogy nem tudnál maradandót csinálni, hiszen olyan jó körmöket csinálsz!! A halloweeni kihíváson is milyen szépeket csináltál! Olyan jól "rajzolsz" te is! Remélem azért meggondolod magad és egyik nap beugrasz! :) És nem hiszem, hogy újat alkottam, sok ilyen tájképes köröm van már fent neten, én csak másolok. :)

      Törlés
  6. Wáó! Nagyon jó lett! És persze, hogy felismerhető. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm! :) hát csak a gyűrűsujjamon lett torz szegény fa. :D

      Törlés
  7. Ez gyönyörű, mint egy életre kelt képeslap :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, most, hogy mondod, tényleg képeslapra emlékeztet. :))

      Törlés
  8. dejóóóóóóóó ^^ lehet ki kéne próbálnom :)))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak ajánlani tudom, egy óra alatt megvolt a 10 körmöm, nem egy bonyolult minta :)

      Törlés
  9. Nagyon aranyosak lettek a fenyőfák! :D

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű, és iszonyú szépek a fák. :) Ahj, alig várom már a hót. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Hozzánk megérkezett, amint végeztem a jobb kezemmel is. :) Mintha én csináltam volna. :D

      Törlés
  11. Hogy lehetsz ilyen ügyes :O le a kalappal előtted! :)

    VálaszTörlés
  12. Jaj hát elolvadok annyira gyönyörűséges. Mint egy hógömb! :))

    VálaszTörlés