2012. december 7., péntek

Hogyan távolítsuk el a csillámos/glitteres lakkot?

Mindenki találkozott már azzal a problémával, hogy a csillámos lakkokat órákig kell kapargatni a körmökről, ha le akarjuk szedni. Sokszor sértettem fel így a körmömet/körömágyamat, épp ezért nem is használtam őket, pedig nagyon tetszenek. Így karácsony tájékán és a kihívás miatt is viszont sokszor festek csillámossal, ezért kellett valami megoldás az eltávolítás problémájára.
Azt hiszem, megtaláltam, mi segíthet rajtunk, gyorsan meg is mutatom, hogy rossz érzés nélkül élvezhessük lakkjainkat! :)

Ami szükséges hozzá: vattapamacs (nem a korong), körömlakklemosó, 3-5 perc.

A vattapamacsokat szedjük szét, egy pamacsot 3-4 részre. Itassuk át őket a lemosóval, nem kell eláztatni, csak a szokásos módon. Ezután egy-egy kis pamacsot "ragasszunk" fel a körmünkre.

Nem is értem, hogy a Télapó itt van kihívásnál miért nem ezt mutattam...
Nyomkodjuk oda a kis bogyókat és várjunk. Kb. 3-4 perc múlva leszedhetjük őket, ezt érezni lehet, hogy mikor akar leesni. Szóval szedjük le úgy, hogy kicsit rányomjuk a körömre és lefelé húzzuk.


Láthatjátok, hogy szinte egybe lejött, a maradékot már könnyen eltávolíthatjuk a szélekről.
Mivel percekig érintkezett a bőrünk a lemosóval, ne felejtsük el alaposan lemosni és utána hidratálni!

Remélem segítettem és Nektek is beválik! :) 

8 megjegyzés:

  1. Amióta ismerem ezt a módszert nem kapok agybajt a csillámos lakkoktól. =)

    VálaszTörlés
  2. lehuzhatos alaplakk az Essencetol?nekem nagyon bevàlt!!

    VálaszTörlés
  3. én is így szoktam lemosni a csillámos lakkokat. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a blogfejléc *-*
    Jó tipp :PP

    VálaszTörlés
  5. én is így szoktam, plusz még alufóliával beszoktam tekerni az ujjaimat :D

    VálaszTörlés
  6. Akkor csak előttem maradt ilyen sokáig rejtve ez a dolog :D De jobb későn... :)

    VálaszTörlés
  7. Én mostanában a sima lakkokkal is ezt szoktam alkalmazni, lusta fajzat vagyok mostanság :D

    VálaszTörlés