2012. december 15., szombat

Decemberi kihívás - 4. Karácsonyi fények

Bár tényleg semmi időm nincs, de a jövő héten még kevesebb lesz, akkor biztos, hogy kimarad majd a kihívásból egy-két alkalom. :( Szóval ezt a mait még tudtam vállalni, viszont a fényképező-szuperképességem cserben hagyott és csak egyetlen(!) kép lett viszonylag normális, szóval ez a mai nap is katasztrófa. Arról nem is beszélve, hogy a körmeim picurkák, lekerekítettek és ááá...
Na de azért maradjon meg az ünnepi hangulat is.
A múltkori Inspiráció nevezetű kihívásnál elgondolkoztam, hogy igazából mindegyik téma olyan, hogy inspirálódunk valahonnan, megpróbálunk valamit visszaadni, közben átgondoljuk, jobb jut eszünkbe... Ezért már nem tartom fontosnak, hogy pontosan olyanok legyenek a körmeim, amilyennek először elképzeltem, csak kihozom belőle azt, ami abban a pillanatban én vagyok. Ha karácsonyi fények, akkor a házunk. Szóval volt egy ötlet, hogy kivilágított házikó, ennek egy ráérős napon talán nekiugrok. De egyszerűbb kellett. Karácsonyi fények... Hát a város! Gyorsan gugliztam is Nektek egy képet a kivilágított Kaposvárról:


És ami lett belőle:


Remélem tetszik Nektek!


16 megjegyzés:

  1. Kaposvári vagy???
    (a mani nagyon szép természetesen)

    VálaszTörlés
  2. Hú de nagyon baba lett! =) Az a lényeg, hogy ez az egy kép tökéletes. =)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik, nagyon szép, jól elkaptad a hangulatot. ^^

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett!Tényleg olyan pont a hangulata mint a képnek.Nagyon ügyes vagy!:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik,ügyesen megcsináltad! :)

    VálaszTörlés
  6. Szinte ugyan az!! Mesés! :))

    VálaszTörlés
  7. Tökéletesen visszaadtad a képet! Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  8. Csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz, nagyon szép lett (mint mindig) :DD

    VálaszTörlés
  9. Annyira szép:). Hogy lehetsz ilyen ügyes?:D

    VálaszTörlés